TEMPORARY TRAMP BOARD

Fucking Rock'n'Roll
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Edguy

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
justmusic
Trampster
Trampster


Female Number of posts : 116
Age : 36
Localisation : Germany
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Edguy   26.01.07 21:36

Is anyone of the Franks thinking about going to see Edguy at the end of February? They are playing Wartenberg again, two days, two different shows.

I won't go there, because I love my life, but of course I would be happy to hear about the shows afterwards!
Back to top Go down
View user profile http://www.access-to-all-areas.de
Philoviber
Trampster
Trampster
avatar

Male Number of posts : 82
Age : 52
Localisation : Fulda - Germany
Registration date : 2007-01-25

PostSubject: Re: Edguy   27.01.07 0:51

justmusic wrote:


I won't go there, because I love my life, but of course I would be happy to hear about the shows afterwards!

What are you afraid of ? Most people `round here are kind and friendly, nobody is going

to threaten your life Question Question Question
Back to top Go down
View user profile http://www.glydermusic.com
justmusic
Trampster
Trampster


Female Number of posts : 116
Age : 36
Localisation : Germany
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Re: Edguy   27.01.07 0:58

I remember last year where I was in the second row! Remember? Tina and Julia were there as well ... in the beginning ...
Back to top Go down
View user profile http://www.access-to-all-areas.de
Philoviber
Trampster
Trampster
avatar

Male Number of posts : 82
Age : 52
Localisation : Fulda - Germany
Registration date : 2007-01-25

PostSubject: Re: Edguy   27.01.07 1:03

justmusic wrote:
I remember last year where I was in the second row! Remember? Tina and Julia were there as well ... in the beginning ...

Yes, I remember ... but then I thought it was about the air-condition ....
Back to top Go down
View user profile http://www.glydermusic.com
justmusic
Trampster
Trampster


Female Number of posts : 116
Age : 36
Localisation : Germany
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Re: Edguy   27.01.07 2:11

Not at all! People dancing Pogo in a crowded house isn't fun at all! I could barely stand and I've taken almost none pictures, because it was too dangerous to get the camera out (this thing was expensive)!
Back to top Go down
View user profile http://www.access-to-all-areas.de
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   27.01.07 15:15

Hey Nadja.. still being a bit embarrassed because of this damn embarrassing moment when this security guy pulled me out of the crowed...... OMG Embarassed Soooo ashamed and so sorry that I had to leave the first rows.... Well, the good thing about it was that the security guy was good-looking Laughing

Btw, we'll be there (certainly! Wink )... on Friday. Obviously I don't love my life as much as you do :bom: ...just kidding of course
Back to top Go down
View user profile
My
Krebster
Krebster
avatar

Female Number of posts : 194
Age : 54
Localisation : Denmark
Registration date : 2007-01-20

PostSubject: Re:   27.01.07 16:15

Tina wrote:
Still being a bit embarrassed because of this damn embarrassing moment when this security guy pulled me out of the crowed...... OMG Embarassed Soooo ashamed and so sorry that I had to leave the first rows....

Sounds quite funny, something you wanna share with the rest of us?
What happened, why were you pulled away Sad

You usually behaves very well, so what went wrong? Did you puke on someone. affraid

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/memy
~ Julia ~
Trampster
Trampster
avatar

Female Number of posts : 239
Age : 34
Localisation : Germany
Registration date : 2007-01-21

PostSubject: Re: Edguy   27.01.07 18:32

I remember, too. But I was clever enough to enjoy the show from the back...so I enjoyed the hole concert and didn´t miss a song and didn´t have a white face and needed something to drink immediately Megalol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/youthgonewild82
justmusic
Trampster
Trampster


Female Number of posts : 116
Age : 36
Localisation : Germany
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Re: Edguy   28.01.07 2:56

Btw, did you know that there will be a third Avantasia album? cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.access-to-all-areas.de
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   28.01.07 16:55

My wrote:
Tina wrote:
Still being a bit embarrassed because of this damn embarrassing moment when this security guy pulled me out of the crowed...... OMG Embarassed Soooo ashamed and so sorry that I had to leave the first rows....

Sounds quite funny, something you wanna share with the rest of us?
What happened, why were you pulled away Sad

You usually behaves very well, so what went wrong? Did you puke on someone. affraid
Thanks.. I do behave well (normally silent )
I was just so exhausted I must have looked like this: pale

Laughing
Back to top Go down
View user profile
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   28.01.07 16:57

justmusic wrote:
Btw, did you know that there will be a third Avantasia album? cheers cheers cheers
no.. not yet scratch
Back to top Go down
View user profile
Philoviber
Trampster
Trampster
avatar

Male Number of posts : 82
Age : 52
Localisation : Fulda - Germany
Registration date : 2007-01-25

PostSubject: Re: Edguy   30.01.07 2:49

Tina wrote:
Hey Nadja.. still being a bit embarrassed because of this damn embarrassing moment when this security guy pulled me out of the crowed...... OMG Embarassed Soooo ashamed and so sorry that I had to leave the first rows.... Well, the good thing about it was that the security guy was good-looking Laughing

Btw, we'll be there (certainly! Wink )... on Friday. Obviously I don't love my life as much as you do :bom: ...just kidding of course

Hey Tina

if they had not pulled you out of the crowd, I would not have found you this evening.

Do you remember, just when I thought that I won`t find you at all, you were there.

And - yes, you behaved well ...
Back to top Go down
View user profile http://www.glydermusic.com
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   30.01.07 14:40

Oh Jürgen, that's sooooo true! So another good thing about being pulled out of the first rows.

and yes, thank.. I did behave well.. but I guess I looked like shit lol! (I don't want a comment on that one!!!!! Laughing )
Back to top Go down
View user profile
Philoviber
Trampster
Trampster
avatar

Male Number of posts : 82
Age : 52
Localisation : Fulda - Germany
Registration date : 2007-01-25

PostSubject: Re: Edguy   31.01.07 2:35

Tina wrote:
.. but I guess I looked like shit lol! (I don't want a comment on that one!!!!! Laughing )

I have to make a comment because you didn`t look like shit ... Exclamation
Back to top Go down
View user profile http://www.glydermusic.com
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   31.01.07 20:17

Thanks Jürgen... Embarassed
(lucky you!!! hehe)



Now I have no idea if this belongs into the Edguy topic or the AxelRudiPell topic.. Anyway...... just wanted to tell that we met the Edguys yesterday.. cheers well, three of them. That was just too great!!!!! Standing in the line waiting for the doors to open (for the ARP show) and who's there, right in the line?? Still can't believe.. Since the show was in their hometown they came to watch the concert. And after taking a few pics and chatting we went downstairs to the restrooms and just screeeeeeaaaaaamed!!!! ("like 14-year old girls" like Julia said.. lol)
Sooooo fucking cool.
Now Julia it's your turn to report something about the show Razz (in the ARP topic please.. Wink )
Back to top Go down
View user profile
Philoviber
Trampster
Trampster
avatar

Male Number of posts : 82
Age : 52
Localisation : Fulda - Germany
Registration date : 2007-01-25

PostSubject: Re: Edguy   01.02.07 3:23

Tina wrote:
Thanks Jürgen... Embarassed
(lucky you!!! hehe)



Now I have no idea if this belongs into the Edguy topic or the AxelRudiPell topic.. Anyway...... just wanted to tell that we met the Edguys yesterday.. cheers well, three of them. That was just too great!!!!! Standing in the line waiting for the doors to open (for the ARP show) and who's there, right in the line?? Still can't believe.. Since the show was in their hometown they came to watch the concert. And after taking a few pics and chatting we went downstairs to the restrooms and just screeeeeeaaaaaamed!!!! ("like 14-year old girls" like Julia said.. lol)
Sooooo fucking cool.
Now Julia it's your turn to report something about the show Razz (in the ARP topic please.. Wink )

What restrooms are you talking about Question Question Question
Back to top Go down
View user profile http://www.glydermusic.com
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   01.02.07 20:39

Philoviber wrote:
What restrooms are you talking about Question Question Question
scratch the toilets..... they are downstairs..
Back to top Go down
View user profile
Philoviber
Trampster
Trampster
avatar

Male Number of posts : 82
Age : 52
Localisation : Fulda - Germany
Registration date : 2007-01-25

PostSubject: Re: Edguy   03.02.07 2:26

Tina wrote:
Philoviber wrote:
What restrooms are you talking about Question Question Question
scratch the toilets..... they are downstairs..

So do you rest in the toilets ? I find it`s soo uncomfortable there ....
Back to top Go down
View user profile http://www.glydermusic.com
Philoviber
Trampster
Trampster
avatar

Male Number of posts : 82
Age : 52
Localisation : Fulda - Germany
Registration date : 2007-01-25

PostSubject: Re: Edguy   22.02.07 0:59

Tina, did you manage to get tickets for Saturday Question I just read in the

newspaper today that the show on Saturday is sold out now ...
Back to top Go down
View user profile http://www.glydermusic.com
justmusic
Trampster
Trampster


Female Number of posts : 116
Age : 36
Localisation : Germany
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Re: Edguy   22.02.07 2:44

Tina wrote:
Thanks Jürgen... Embarassed
(lucky you!!! hehe)



Now I have no idea if this belongs into the Edguy topic or the AxelRudiPell topic.. Anyway...... just wanted to tell that we met the Edguys yesterday.. cheers well, three of them. That was just too great!!!!! Standing in the line waiting for the doors to open (for the ARP show) and who's there, right in the line?? Still can't believe.. Since the show was in their hometown they came to watch the concert. And after taking a few pics and chatting we went downstairs to the restrooms and just screeeeeeaaaaaamed!!!! ("like 14-year old girls" like Julia said.. lol)
Sooooo fucking cool.
Now Julia it's your turn to report something about the show Razz (in the ARP topic please.. Wink )

Wondering if there are pictures of you and Edguy scratch
Back to top Go down
View user profile http://www.access-to-all-areas.de
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   22.02.07 14:27

justmusic wrote:
Wondering if there are pictures of you and Edguy scratch
Sure!! Laughing I'll post them when I'm back home..
Back to top Go down
View user profile
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   22.02.07 14:29

Philoviber wrote:
Tina, did you manage to get tickets for Saturday Question I just read in the

newspaper today that the show on Saturday is sold out now ...
No, we had planned something else for Saturday now.. but that won't happen now. I'm pissed..... Nothing goes as planned. I can't go to see Bonfire tonight, tomorrow's Edguy and I've got to work on Saturday and so on. The last days I'm living here in the office. Evil or Very Mad
But nonetheless I'm looking forward to rock again tomorrow. Are you coming, too?
Back to top Go down
View user profile
Tina
Trampster
Trampster
avatar

Number of posts : 261
Registration date : 2007-01-22

PostSubject: Re: Edguy   22.02.07 22:24

2 out of 8 rabbit
don't think we'll have the chance to meet them tomorrow. scratch We'll leave soon after the show cos we both have to work on Saturday. Evil or Very Mad



Back to top Go down
View user profile
justmusic
Trampster
Trampster


Female Number of posts : 116
Age : 36
Localisation : Germany
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Re: Edguy   22.02.07 22:55

Very Happy As I said: lucky you!
Back to top Go down
View user profile http://www.access-to-all-areas.de
My
Krebster
Krebster
avatar

Female Number of posts : 194
Age : 54
Localisation : Denmark
Registration date : 2007-01-20

PostSubject: Re:   23.02.07 3:09

Tina wrote:
2 out of 8 rabbit
don't think we'll have the chance to meet them tomorrow. scratch We'll leave soon after the show cos we both have to work on Saturday. Evil or Very Mad



Come on girls, are you trying to make me jealous?
Have no clue who the guys are, but it almost hurts to see a fresh picture of you two... I wish you'd been at the PK gig with me - another great show, but not as fantastic as last week in Næstved.
Actually met a guy from Nürnberg, he is studying in DK until July, he is ready to join us for Tramp if there'll be a gig later this year or next year...
Hugs My

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/memy
Sponsored content




PostSubject: Re: Edguy   

Back to top Go down
 
Edguy
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TEMPORARY TRAMP BOARD :: FREE AREA :: OTHER BANDS-
Jump to: